Hrana de tip fast-food favorizeaza aparitia Alzheimerului

<>p>>a>Un regimul bogat in zaharuri si colesterol, tipic hranei de
tip fast-food, ar putea favoriza aparitia maladiei Alzheimer, cel putin asta
sustine un studiu al Institutului de Cercetare Karolinska din Stockholm, dat
publicitatii vineri si citat de France Presse.[...]


continuare … Sursa: Jurnalul National categoria Via?? s?n?toas?