« GALA SANATATEATV/2008, un an de reusite! | Acasa | Descoperire:Tratament in uter pentru sindromul Down »
Adaugat de: rss in 30 Nov | Stiri Sanatate
Un regimul bogat in zaharuri si colesterol, tipic hranei de
tip fast-food, ar putea favoriza aparitia maladiei Alzheimer, cel putin asta
sustine un studiu al Institutului de Cercetare Karolinska din Stockholm, dat
publicitatii vineri si citat de France Presse.[...]
Trebuie sa va autentificati, daca doriti sa lasati un comentariu.
Nici un comentariu
Dute la formularul de comentarii | comments rss