McHrana te love?te fix în inim? – VIDEO

<>p>>a>Alimenta?ia de tip fast-food, bogat? în gr?simi ?i sare, este responsabil? pentru o treime dintre cazurile de atac de cord, potrivit unui studiu al cercet?torilor de la Universitatea McMaster din Canada.[...]


continuare … Sursa: Ziarul Gandul