STUDIU / Fosfatii din mezeluri duc la cancer

<>p>>a>Aditivii alimentari fosfatati, utilizati frecvent in prepararea
industriala a alimentelor, accelereaza cresterea tumorilor canceroase
in plamanii soarecilor, potrivit unui studiu publicat luni, in American
Journal of Respiratory and Critical Care Medicine, informeaza AFP.[...]


continuare … Sursa: Jurnalul National categoria Via?? s?n?toas?